18 marca 2016

3. I mean who am I to hold your past against you?


Dawno nie dodawałam notki, ale nie miałam kompletnie chęci na grafikę. Siadłam do PS i zrobiłam albo jeden nagłówek, albo jedną sygnaturkę i po prostu nie chciało mi się robić więcej. Ale wracają chęci, więc mam nadzieję, że następny post będzie wcześniej.
Ostatnio też nie mam głowy do kodów. Kiedy przychodzi co do czego, to mam pustą głowę! A mam milion pomysłów. Nie wiem, jak się za wszystko zabrać. Do tego nie przepadam za marcem i chciałabym, żeby się już skończył. 
Ponarzekałam, ale naprawdę już mam dość tego miesiąca ;-; Nie mogę się doczekać kwietnia. A dokładnie końcówki! 
Jak zaraz zobaczycie, strasznie spodobał mi się efekt wykluczenia! Cuda można z nim robić! W ostatnim czasie używałam go baaardzo często ☺Nie wszystkie prace mi się podobają, ale jestem cholernie dumna z nagłówka 13# (koloryzację stworzyłam sama i udostępniłam w tym poście 6#) i 15#. Miłego oglądania x
Nagłówki








Sygnatury



Koloryzacja






2 komentarze:

  1. Hej ;3 Och chyba mamy trochę wspólnego. Ja też nie mogę doczekać się końcówki kwietnia ^^

    Co do pracy, to jest tu naprawdę dużo różnych różności i naprawdę nie potrafię wybrać faworyta ;) Ale zacznę od początku:

    #13 - Nagłówek sam w sobie jest genialny. Podoba mi się rozmieszczenie postaci. Stocki też są dobrze rozmieszczone i wtopione, ale zauważyłam, jak zresztą w większości Twoich pracach, że masz lekki problem z napisami. To nic złego! Każdy ma z tym problem, ale wystarczy trochę praktyki i wszytko będzie pięknie! ;*
    #14 - To jest chyba mój faworyt jeśli chodzi o nagłówki. Wszytko jest na swoim miejscu. Stocki, postacie, koloryzacja - wszytko jest pięknie ;3
    #15 - On chyba znalazłam drugiego faworyta! I tutaj nawet podoba mi się napis. Wszytko jest dobrze i fajnie ^^
    #16 - Tutaj wszytko było by okej, gdyby napis był bez Caps Lock'a. Wiesz, najlepiej (przynajmniej według mnie) ten główny, wyróżniony napis powinien być z małych literek, ponieważ te wszystkie ozdobne czcionki wyglądają po prostu źle ;\
    #17 - Nie wiem dlaczego, ale jakoś ten nagłówek nie należy do moich ulubionych :| Myślę, że o wiele lepiej byłoby, gdybyś usunęła ten napis ;)
    #18 - I tu kolejny faworyt! I Luke wcale się tego nie tyczy... :D Nie trzeba go więcej komentować. Potrzebuję więcej takich prac (możesz z Luke'em, lub innym z 5SOS, nie obrarzę się ;D)

    Sygnaturka 1 - Mój fav pod względem sygnatur! Napis bezbłędny. Postacie, koloryzacja i stocki też super. Tak trzymaj!
    Sygnaturka 2 - Trochę ten podział twarzy modelki psuje cały efekt, lecz i tak podoba mi się.
    Sygnaturka 3 - Tutaj też ta kreska na Kendall(?) nie pasuje. I tak jak wyżej napisałam, gdyby nie to byłoby jeszcze lepiej!

    Mam nadzieję, że zrozumiałaś coś z mojego bełkotu. Pewnie wszytko jest napisane nieskładnie i niepoprawnie, ale cóż, trudno ;) Czekam na kolejne notki :*

    Pozdrawiam cieplutko,
    D. xx
    /http://graphic-danni.blogspot.com

    PS. Byłabyś zainteresowana współpracą ze mną? Jeśli tak, to zostaw w odpowiedzi jakiś kontakt do ciebie, a ja postaram się napisać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to tych napisów chyba nigdy się nie nauczę ładnie wtapiać w nagłówki XD Prawdopodobnie kiedyś całkowicie z nich zrezygnuje :D Szczerze mówiąc, nagłówek #14 najmniej podobał mi się z całej notki i długo się zastanawiałam czy w ogóle go wstawiać, ale chyba dobrze zrobiłam ☺

      Bardzo dziękuję za komentarz!
      sandraklaudiagraphic@gmail.com <- tutaj mój mail. Z chęcią stworzę coś z tobą :D

      Usuń

© Agata | WS
x x x x x x x.