10 lipca 2016

5. Tell me what you wanna drink

^z Alexxą^

Ostatnio (kilka miesięcy temu) miałam okazję współpracować z dwoma graficzkami i na śmierć zapomniałam o tych pracach. Miałam je dodać już w poprzedniej notce, ale najwidoczniej mam ataki amnezji.
Próbowałam robić szablon z nagłówkiem z poprzedniej notki, ale kompletnie mi nie wychodził. Na razie zostawiłam wszystko tak jak jest i tego nie ruszam. Może jak przyjdzie mi ochota i jakiekolwiek pomysły, to go dokończę. Tymczasem mam dla Was inny szablon. Minimalistyczny. Takie szablony robi mi się najprzyjemniej. Uwielbiam biel, czerń i szarość!

nagłówki

^z Eveline^

^z Danni^

^z Alexxą^



sygnatury



szablon





12 komentarzy:

  1. Bardzo ładna sygnaturka otwierająca post ^^ Pozostałe dwie też są ładne, mimo iż na tej z Thomasem napis jest mało widoczny i ten Thomas z tyłu wydaje się być troszkę rozciągnięty...
    Przedostatni nagłówek to mój faworyt ♥ Cudowny! Drugie miejsce ma ten robiony z Alessą <:
    Pozdrawiam serdecznie!
    oreuis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagłówek i sygnaturkę robiłam z Alexxą :D
      Ten Thomas to był rozciągnięty za każdym razem i już nie miałam do niego cierpliwości xD

      Dziękuję za komentarz!
      SK xx

      Usuń
  2. Współprace z Alexxą są genialne! Ostatni nagłówek bardzo mnie urzekł, ma fajne kolorki :3 Szablon też fajnie się prezentuje, dobra robota! :)
    Ściskam cieplutko! ♥

    Alessa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te współpracę to bardziej zasługa Alexxy ☺
      Dziękuję za komentarz <3
      SK xx

      Usuń
  3. Moim faworytem jest nagłówek, który zrobiłaś z Alexxą. Muszę powiedzieć, że współprace z nią wyszły supi. .
    Omo! Ta 2 sygnaturka to cudo, lubię grafiki w takich kolorach. Czy ten pan to nie przypadkiem aktor, który grał Jace z Darów Anioła? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to ten pan <3 Przyznam, że czarno-białe prace robi mi się najciężej XD Dziękuję za komentarz!
      SK xx

      Usuń
  4. Bardzo ładne prace! Co do sygnatur to również przyjemne dla oka, ale chyba troszkę rozciągnęłaś Thomasa w pierwszej XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Troszkę" XDXD Ogólnie to nie przepadam za robieniem sygnatur, więc miło słyszeć, że nie kłują w oczy :>
      Dziękuję za komentarz x
      SK <3

      Usuń
  5. kurcze, aż sama włączyłam sobie fotoszopa, może i mnie coś wyjdzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się 3,4 i 5 nagłówek :) Pozostałe też są bardzo fajne, ale to powyższe numerki skradły moje serce. Są piękne :)
    Strasznie podoba mi się druga sygnaturka. Ten gif jest nieziemski *.* Zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty zazdrościsz mi? Błagam! To ja umieram jak oglądam Twoje prace! <3
      Dziękuję za komentarz xx
      SK

      Usuń

© Agata | WS
x x x x x x x.