29 sierpnia 2016

8. Now you’re looking pretty in a hotel bar


Dzień dobry! Mam dla Was kilka sygnatur i nawet nie wiecie jak się z tego cieszę! Ostatnio dość ciężko szło mi robienie ich. Mam też kilka nagłówków i współprace z Rosalie. Do tego tekstury (moje pierwsze w życiu)! Powycinałam też zdjęcia modelki, więc jeśli pobieracie to dodajcie kredyt. :> Wstawiam też okładki na wattpada. Jak widzicie możecie dać swój własny tytuł i dodać swój nick. Tylko napiszcie mi na maila, a wszystko się zrobi! Jestem naprawdę dumna z dzisiejszej notki!
I chciałabym Was poinformować, że zostałam redaktorką w Graficznym Królestwie. Jeśli chcecie zobaczyć co ja tam robię to zapraszam ^^ 
Pozostaje mi Wam życzyć udanego roku szkolnego.

#sygnatury




^współprace z Rosalie^


#nagłówki



#okładki



#tekstury


#koloryzacje



#models PNG


PRZED POBRANIEM ZAPOZNAJ SIĘ Z REGULAMINEM!

7 komentarzy:

  1. Hej ^^
    Cóż, jeśli chodzi o grafikę, masz wyczucie, ale jedyne, co mi się nie podoba, to modele na pracach. Osoby są czasem ściśnięte albo rozszerzone. Musisz na to uważać.
    Pozdrawiam,
    Hanch xx
    http://weathered-soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak wiem. Na Szczęście znalazłam sposób (tu dziękuję Roślie<3) i to się już nie powtórzy!
      Dziękuję za komentarz xx

      Usuń
    2. Rosalie* głupia korekta ;-;

      Usuń
  2. Współprace z Rosalie są prześliczne! Bardzo mi się podobają, szczególnie druga ^^ Drugi nagłówek też jest całkiem fajny :3
    Ściskam cieplutko!

    Alessa

    OdpowiedzUsuń
  3. sygnatury są prześliczne, zwłaszcza dwie ostatnie, najbardziej podobają mi się kolorystycznie, po prostu uwielbiam ♥ nagłówki również, widać spory progres od pierwszych notek, jednak te nieproporcjonalne postacie tu i ówdzie wciąż się pojawiają haha ale na pewno jest lepiej, więc oby tak dalej! xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja się bardzo cieszę, że robię jakieś postępy! :>
      Dziękuję za komentarz <3

      Usuń

© Agata | WS
x x x x x x x.