1 sierpnia 2019

15. I ran into God at the liquor store




Ja nawet nie wiem, co napisać... Czy ktoś tutaj jeszcze żyje i czy zainteresowanie blogspotem nadal jest takie duże? Czy niektóre osoby w ogóle mnie pamiętają? Jeśli tak to zostaw komentarz, będzie mi bardzo miło i z chęcią powspominam stare czasy. Nawet nie macie pojęcia jak długo ten post wisiał jako wersja robocza.
Ostatnim razem dodałam coś jak szłam do liceum. Teraz szykuje się do klasy maturalnej. Jak ten czas zapierdziela... Mam nadzieję, że nie wyszłam za bardzo z wprawy. 

SYGNATURY






TAPETY NA TELEFON

  
 

KOLORYZACJE 




NAGŁÓWKI




4 komentarze:

  1. Cześć, miło, że wróciłaś na blogosferę. Dwa lata to nie aż tak dużo, patrząc na to co masz przed sobą :D
    Z blogami bywa tak, że w okresie wakacji cieszą się aktywnością, natomiast w późniejszym czasie aktywność cichnie. Chociaż chyba zawsze tak było...
    Co do prac to bardzo podobają mi się tapety. Koloryzacje i widoczki są piękne! Moim faworytem z nagłówków zostaje 4 - ułożenie stocków i koloryzacja w moim stylu <3 Druga sygnaturka też prześliczna.
    Pozdrawiam ciepło i czekam na kolejny post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym w tym roku porządnie się za to zabrać i wziąć to może na poważnie, więc zobaczymy jak wyjdzie <3 bardzo dziękuję za komentarz.
      SK

      Usuń
  2. Oh jak miło zobaczyć post od Ciebie! <3
    Twoje prace są takie śliczniusie! Panuje na nich taka delikatność i subtelność. Bardzo podoba mi się 2 i 4 nagłówek.
    Mam nadzieję, że niedługo pojawi się nowy post.
    Będę trzymać kciuki za maturkę!
    Pozdrawiam serdecznie!

    oreuis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam taką nadzieję, ściskaj kciuki mocno haha! Dziękuję za komentarz <3
      SK

      Usuń

© Agata | WS
x x x x x x x.