17 listopada 2016

10. Nothing to lose


Dobry wieczór kochani! Przychodzę do Was z szablonem, który długo wisiał na blogu próbnym i czekał, aż ujrzy światło dzienne.
Ostatnio coraz bardziej myślę nad przyszłością. Wiele osób mówi mi, żebym nadal robiła, to co robię. Mają rację, przecież niczego się nie nauczę siedząc z tyłkiem i oglądając seriale. Jeśli zdecyduję się na studia informatyczne, wypadałoby mieć jakiekolwiek doświadczenie. Takie moje zdanie. Co Wy myślicie na ten temat? Czy wcześniejsze obcowanie z jakimkolwiek tematem przydaje się później? Miłego wieczoru kochani!

Przy okazji zapraszam na bloga Graficzne Królestwo! Staram się go ożywić i przydałaby mi się jakaś pomoc z Waszej strony. Nawet najkrótszy komentarz daje kopa!

Sx

7 komentarzy:

  1. Szablon piękny. Taki spokojny. Wydaje mi się jednak, że troszkę niedopracowany. W stronah dodałabym chociaż 5px paddingu, zamieniłabym wygląd archiwum i startystyk. Ale sama koncepcja bardzo mi się podoba :)
    Jakbyś potrzebowała kiedykolwiek pomocy, napisz do mnie :)
    Pozdrawiam!
    S.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, to chyba najlepszy szablon, jaki kiedykolwiek u Ciebie widziałam! Świetny pomysł na układ :3 Naprawdę dobra robota!

    Ściskam ♥
    Alessa

    OdpowiedzUsuń
  3. Sygnatura wygląda świetnie, z notki na notkę robisz coraz większe postępy :D
    Szablon prezentuje się ładnie, jest dość nietypowy, więc wielki plus za to ;D
    Dzisiaj chyba nic więcej nie mam do powiedzenia haha, więc czekam na następną notkę i serdecznie pozdrawiam!
    Lee xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło słyszeć, że robię postępy. Powiem Ci, że ja mam wrażenie, że się cofam XD
      Dziękuję za komentarz! <3

      Sx

      Usuń
  4. Hej! :)
    Chciałam Cię z całego serca zaprosić na świeży (w sumie jeszcze nie otwarty) katalog! Grafika Na Gorąco

    Pozdrawiam, Iness

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WS
x x x x x x x.