30 stycznia 2017

11. Eternal Wolves


Dzień dobry! Muszę się Wam pochwalić! Udało mi się zrobić szablon w około tydzień! Jestem z siebie naprawdę dumna! Zaraz zabieram się za kończenie kolejnego! 
Ostatnio zaczęłam się zastanawiać nad stażem w jakiejś szabloniarni. Pamiętam, że kiedyś obiecałam dziewczynom z Wyimaginowanej, że do nich wrócę, ale nie wiem czy ten blog jeszcze żyje. Mimo wszystko, to nadal tylko pomysł.


Dla Dream


kredyty:
http://graphical-thoughts.blogspot.com
http://mruwisko.blogspot.com
http://blonparia.blogspot.com

Do zobaczenia w następnej notce!
Sandra xx

8 komentarzy:

  1. Ojejku :0 Szablon samo cudo!! Niezmiernie dziękuję za szablon <3
    Jestem zachwycona ^.^
    Wstawię dopiero szablon jak przyjadę do domu, bo niestety jestem teraz poza moim mieszkankiem ^^
    Jeszcze raz bardzo dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nie ma sprawy, sama przyjemność <3
      Polecam się na przyszłość =>
      Sx

      Usuń
  2. dobra, krótko, zwięźle i na temat: sygnatura naprawdę ładna, choć to nie moje kolory to naprawdę mi się podoba. :D Szablon całkiem okay, chociaż taka zieleń to zdecydowanie nie mój gust, to wygląda, że wszystko jest w nim tak, jak być powinno. Chyba tyle, czekam na następną notkę!
    Pozdrawiam,
    Lee xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że pomimo tego, że nie Twój gust jednak Ci się podoba <3

      Sx

      Usuń
  3. O rany, ten szablon jest przepiękny. Taki delikatny, ale leciutko mroczny... Cud, miód i malinki! ^^ Świetna robota! Sygnaturka też mi się podoba, lubię żywe kolorki.

    Alessa xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Szablon jest świetny,podoba mi się układ i kolorystyka ^
    Nagłówek z wilkiem cudowny <3

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WS
x x x x x x x.