2 lutego 2016

1. We’re just swimming 'round in our glasses



Dzień dobry! Ja jestem Sandra, a to mój pierwszy blog graficzny: 711 || my graphics, my world! Mam ogromną nadzieję, że przyjmiecie mnie z otwartymi rękami!
Dlaczego taka nazwa bloga? Hmm. 711 to taka ładna liczba *śmiech*. Zaczęło się od aska :) Chciałam ustawić jako nazwę użytkownika 7/11, bo strasznie jarałam się piosenką Beyonce o takim właśnie tytule. Jednak kochany ask nie uwzględnia takich znaków jak /, więc ustawiłam same liczby. I tak się przyjęło!

Bez dalszego, zbędnego gadania przejdźmy może do grafiki, bo w końcu to ona jest na tym blogu najważniejsza ☺

Nagłówki







Sygnatury 


^została wykonana za pomocą instrukcji, jednak nie pamiętam czyjej. Jeśli ktoś by wiedział, to proszę o informacje ☺^



Szablon

Na podstawie instrukcji z bloga Graphical Thoughts
 Koloryzacje



Tę koloryzację użyłam do stworzenia nagłówka 6# ☺



Na dzisiaj to tyle! Dobranoc <3

S. xx

8 komentarzy:

  1. Jak miło widzieć nową duszę w świecie grafiki! <3
    Mam nadzieje, że będę częstym gościem na twoim blogu, ale przejdźmy do grafiki.
    Cóż mogę powiedzieć, widać że szukasz swojego stylu, ale to chyba jak każdy początkujący grafiki (ja natomiast do tej pory, nie mam swojego stylu XD)Widać, że eksperymentujesz i to jest najważniejsze. Z nagłówków, najbardziej podoba mi się trzeci, taki minimalistyczny niczego nie za wiele, jednak zauważyłam że masz mały problem z napisami, nie martw się też czasem z nimi mam koniec świata. Natomiast w ostatnim widzę, że miałaś dobry pomysł, ale czegoś mi tu brakuje, mam wrażenie jakby praca była nie dokończona. Z sygnatur podoba mi się ta, na początku posta jest fajnie zrobiona, aczkolwiek zmieniłabym rozmiar drugiej pani :)
    Uwielbiam cię za szablon minimalistyczny!
    Kocham je, a ten wyszedł ci świetnie, rób ich więcej!
    Ale się rozpisałam, chyba to nie problem po prostu lubię pisać XD

    Na koniec zapraszam cię na mojego bloga graficznego Świat Grafiki Mam nadzieje, że ci się spodoba. Również, mam nadzieje że nie masz mi za złe, za wcześniejsze porady, nie wiem czemu ale lubię pomagać za zwłaszcza osobom, które zaczynają z grafiką. O właśnie, jeśli masz ochotę żebyśmy zrobiły jakieś prace razem, albo od tak pogadały możesz śmiało pisać na mój mail albo gg jeśli masz. Więc, życzę ci duuużo weny, pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisy są okropne. W większości z tych nagłówków ich w ogóle nie było, ale przecież wstyd wstawiać takie do internetów! haha :D
      No coś ty, im więcej do czytania tym milej jakoś ☺
      Szablon to mój drugi minimalistyczny w całym moim życiu, więc miło czytać taką opinię.

      Baardzo dziękuję za komentarz! Do zobaczenia w kolejnej notce! <3

      S. x

      Usuń
  2. Blog został przyjęty do spisu!
    Pozdrawiam :D
    Grafika na widelcu

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój bloga został dodany do spisu! ;)
    Katalog Grafików

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej c: Miło widzieć nową osobę w tym graficznym świecie <:
    Wystartowałaś z dużą ilością prac <: Oby zawsze posty były takie obfite ☺
    Pierwszy nagłówek jest fajny, jednak zmieniłabym ozdobny napis. Ten efekt 3D jest też troszkę za duży.
    Drugi nagłówek bez tego efektu wygląda znacznie lepiej. Przyczepiłabym się tylko do jakości zdjęcia tej pani.
    Trzeci natomiast jest bardzo ładny <: Tylko te lampy tak jakoś rzucają się w oczy i odstają - może gdyby były z przeźroczystym tłem, wyglądałyby lepiej.
    W czwartym jest trochę pusto i napis jest troszkę nie czytelny.
    Piąty to mój faworyt <: Jest śliczny ^^
    Szósty natomiast nie jest zły, wygląda jednak ma niedokończony. Byłąby z niego niezła baza c:
    Sygnaturki ładne, chodź nie moje kolory. Nie bój się użyć czasem mocniejszej koloryzacji ♥
    Szablon bardzo ładny, schludny i minimalistyczny. Jedyne co mi przeszkadza to to, że jest szeroki w poście (no chyba, że to ja mam taki mały ekran).

    Mam nadzieję, że szybko ujrzymy więcej prac, a Ty nam rozbłyśniesz c:
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na grafikacentaura.blogspot.com
    oreuis

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna osóbka w naszej grafikosferze, yey! ^^
    Nagłówki:
    #1 - ten efekt 3D jest rzeczywiście za duży i sprawia, że praca jest rozmyta, niewyraźna. Zmieniłabym też napis, bo jakoś tak nie pasuje. xd
    #2 - o, tu jest o wiele lepiej! Jednak te czerwone plamy - lepiej by to wyglądało, gdyby były takimi rozmytymi plamami, myślę. c:
    #3 - ten landscape w tle wydaje się złej jakości, ale oprócz tego - świetnie to wygląda! :3 Tylko te stocki mogłyby być bardziej wtopione. ^^
    #4 - iiii, kocham ten nagłówek! <3 Tylko szkoda, że zdjęcie Josha jest złej jakości. :<
    #5 - o, ten jest ciekawy! :) Wspaniały pomysł z tymi przezroczystymi plamami!
    #6 - ten też mi się podoba, ale jest trochę za pusty. c:
    Sygnaturki są ładne, ale, jak zauważyła koleżanka wyżej, przydałaby się im mocniejsza koloryzacja! A szablon jest świetny, co tu dużo mówić. ^^
    Ściskam cieplutko i życzę duuużo weny!
    Alessa (graphics-temptation)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Jak miło, że do naszego świata dołączyła jeszcze jedna osóbka!

    Druga wersja pierwszego nagłówka jest zdecydowanie lepsza. Ten efekt 3D sprawia, że praca jest nie wyraźna. :\

    Reszta nagłówków wyszła naprawdę rewelacyjnie, tylko jedyne nad czym musisz popracować, to napisy. Są one zmorą każdego grafika. Ja cały czas mam z nimi problem. Ale spokojnie, wystarczy tylko trochę cierpliwości! :D

    Sygnaturki są całkiem fajne, szczególnie ta pierwsza.

    Szablon jest świetny, kocham minimalistyczne!

    Pozdrawiam i życzę dużo weny! xx.
    /graphic-danni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie podoba mi się sygnaturka z Cho ♥
    I nagłówek #3 - jest świetny! ♥

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WS
x x x x x x x.