20 lutego 2016

2. Strike the match, play it loud, giving love to the world


Dzień dobry! To już druga notka! Na wstępie chciałabym bardzo, ale to baardzo mocno podziękować wszystkim za tyle ciepłych słów pod ostatnim postem! ♥ I chciałabym też zaprosić Was do nowego katalogu, na którym publikuję konkursy i przeglądy tematyczne: Grafika na widelcu.

Oh, jeszcze jedno. To dość zabawna sprawa. Fajnie było czytać, że jestem nowa :3 Jednak całkiem nowa nie jestem. Jakiś czas temu byłam na stażu na Wyimaginowanej Grafice. Udzielałam się jako Muffy. Jeśli ktoś ma ochotę zapraszam. Dziewczyny tworzą cudowną grafikę <3
Nagłówki






Sygnatury

Szablony



Koloryzacje

9 komentarzy:

  1. Pierwszy nagłówek naprawdę ładny! Tylko przydałby się tu większy kontrast, no i przydałoby się popracować nad napisem. :) Drugi jest w sumie gorszy, bo nie pasuje mi ułożenie stocków i postaci, jakoś dziwnie to wygląda... No i znowu, napis, prawie go nie widać. :c Ojaaa, trzeci jest boski! <3 Niby nic, ale ten minimalizm jest tu największą zaletą. :3 W czwartym ten efekt jest zbyt duży i to sprawia, że wszystko się zlewa. Więc nie mogę się zbyt dużo wypowiedzieć na temat tej pracy. Piąty jest prześliczny! *>* Tylko znowu napis. :c Ale ogólnie, to bardzo dobry nagłówek! Ostatni do mnie nie przemawia. :v
    Sygnaturka jest taka... No nie wiem, nawet by była ładna, gdyby nie ten twardy efekt nadany przez za duży kontrast. :<
    Pierwszy szablon jest zbyt pusty. No i brak polskich znaków w czcionkach wygląda źle, musisz zwracać na to uwagę! Drugi lepszy, ale ja nie przepadam za takimi szerokimi blokami tekstu; wg mnie tej wysuwanej kolumny można by się pozbyć i zrobić taką tradycyjną, pod nagłówkiem. :)
    Pozdrawiam cieplutko! <3
    Alessa ( graphics-temptation )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatni jest prawie okropny, wiem XD Ale strasznie spodobał mi się napis :D A jak zauważyłaś mam z nimi problem, więc to było takie miłe. W 10# chodziło o to, żeby był właśnie taki niewyraźny. Nawiązuje do tekstu "im going crazy". Ten szablon właśnie miał być taki prosty. Miałam o nim trochę napisać ale zapomniałam :x. Nadaje się na podstrony ^^

      Mimo wszystko dziękuję za cenne rady! Zapraszam częściej ♥

      S.

      Usuń
  2. Pierwszy nagłówek jest naprawdę super.Lubię takie przygaszone prace, choć bez przesady XD Tylko trochę kuje w oczy napis. Gdyby był trochę większy, byłoby okej. I zmniejszyłabym krecie tych napisów pobocznych. Drugi zbyt mi się nie podoba. Napis jest nie widoczny i trochę mało strocków. Trzeci-za niego dostałabyś ode mnie szóstkę z plusem! Minimalizm jest zawsze okej, a jeśli jego głównym bohaterem jest Louis, to już całkiem! Bravo! Czwarty jest też dobry. Bije od niego mrokiem, lecz znów napisy :) Piąty to mój drugi ulubieniec. Lecz te napisy XD Ostatni zbytnio mi się nie podoba.
    Pierwszy szablon jest w porządku, tylko brakuje mi takiego "wow". Sama nie wiem czego. Drugi jest o wiele lepszy, tak trzymaj! ;*
    Pozdrawiam gorąco!
    /graphic-danni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisy to jest mój największy koszmar. Ja w ogóle nie wiem jak się do nich zabrać XD Chyba przydałby mi się kurs ☺
      Dziękuję za komentarz! <3

      Usuń
  3. Ojej, jak miło widzieć swój szablon :3 Tylko zmień format daty na analogiczny do np. 8 listopada 2014, bo troszeczkę się rozjechało ;)
    Ja już nic nowego nie powiem, faktycznie napisy wymagają dopracowania (na impressole był poradnik, możesz przeglądnąć), ale pamiętam, jaki sama miałam z nimi problem. Trzeba to po prostu wyćwiczyć. W zasadzie do napisania komentarza skłonił mnie pierwszy nagłówek, bo jestem w nim absolutnie zakochana i w sumie tylko tyle chciałam napisać :D
    Pozdrawiam!
    B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no kojarzę ten poradni, przejrzę go sobie. Szablon cudowny, nie mogłam się powstrzymać :) Dziękuję za komentarz <3

      Usuń
  4. Pierwszy i przedostatni nagłówek podoba mi się najbardziej:) I faktycznie widać niedopracowane napisy,przyznaję że sama mam dalej z tym problem:D Obserwuję.Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad napisami cały czas pracuję :D
      Dziękuję za komentarz! <3

      Usuń
  5. Podoba mi się jeden z Twoich szablonów. 2# Simple, tak? Ten taki biały. xD
    Jest minimalistyczny, schludny i przejrzysty. Naprawdę ładny!
    Co do reszty to ciężko mi się wypowiedzieć, bo sygnaturki, nagłówki itd to nie mój klimat. Nie mniej, fajnie było tu zajrzeć, pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WS
x x x x x x x.